Koppelingen moeten schoon zijn voordat ze aan de hydromotor worden gemonteerd. Het hydraulisch
systeem van uw machine moet zuivere olie bevatten. Laat de vertragingskast 5 minuten stationair draaien
(machine opgeheven). Met lage belasting en in één richting. Om een goede reiniging van het systeem en
perfecte vulling te garanderen.
De slang van de lekolie en de slang voor het bedienen van de tweede rijsnelheid lijken veel op elkaar. Met als gevolg dat
deze makkelijk verwisseld kunnen worden. Bij het verkeert aansluiten heeft dit direct schade aan de rijaandrijving als gevolg.
De volgende test is dan ook zinvol;
1. Monteer de rijaandrijving
2. Monteer de slangen P1 en P2 (houd rekening met de draairichting van de aandrijving m.b.t. de rijrichting van de
machine)
3. Leg de slangen van lek (T1 of T2) en de slang voor de 2de versnelling in een bak
4. Start de machine en laat deze stationaire lopen
5. Bedien de 2de versnelling
6. De slang waaruit dan olie spuit is van de 2de versnelling
7. Monteer deze op de Ps aansluiting
Hoofdpoorten
(vooruit/achteruit)
Sluit P1 & P2 aan op de Control valve
Sluit alleen de bovenste lekpoort drukloos aan op de hydrauliektank
(Sluit de onderste lekpoort af met een stalen dop)
Sluit Ps aan op de poort 2de versnelling
Controleer de olie voor eerste gebruik
Controleer de olie maandelijks
Vervang de olie elke 250 rijuren of min 1x per jaar